Rejestry, ewidencje, archiwa
W Środowiskowym Domu Samopomocy w Piotrkowie Trybunalskim prowadzone są następujące rejestry:
- korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- skarg i wniosków,
- zarządzeń dyrektora ŚDS,
- wydanych upoważnień,
- faktur,
- książka kontroli,
- wyjść służbowych i prywatnych,
- umów,
- pieczęci i pieczątek,
- wykaz osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
Zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach, ewidencjach i archiwach.
Rejestrów i ewidencji zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie placówki osobom upoważnionym na ich wniosek.
Rejestry i ewidencje udostępnia się powoływanym do tego organom kontrolującym po przedstawieniu upoważnienia na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 30-08-2017 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 360